Daňový doklad (faktúra) a záručný list sú dodávané v zásielke spolu s tovarom. V prípade osobného odberu tovaru si tieto doklady prevezmete spolu s tovarom osobne na odbernom mieste.
Objednaný tovar Vám vieme doručiť niekoľkými spôsobmi:
a) kuriér na dobierku
b) osobne v našich priestoroch
PRESNÚ CENU ZA PREPRAVU JE MOŽNÉ VIDIEŤ PO VLOŽENÍ TOVARU DO KOŠÍKA, EŠTE PRED DOKONČENÍM A ODOSLANÍM OBJEDNÁVKY.
Prepravu balíkov zabezpečuje spoločnosť ReMax Courier Service, spol. s r.o., ceny sú nasledovné:
0,1 - 5,00 | 4,20 € |
5,1 - 10,00 | 4,50 € |
10,01 - 15,00 | 5,10 € |
15,01 - 20,00 | 5,70 € |
20,01 - 25,00 | 6,55 € |
25,01 - 30,00 | 8,00 € |
30,01 - 35,00 | 9,20 € |
35,01 - 40,00 | 10,40 € |
40,01 - 45,00 | 11,60 € |
45,01 - 50,00 | 12,80 € |
50,01 - 55,00 | 14,00 € |
55,01 - 60,00 | 15,20 € |
60,01 - 65,00 | 16,40 € |
65,01 - 70,00 | 17,60 € |
70,01 - 75,00 | 18,80 € |
75,01 - 80,00 | 20,00 € |
80,01 - 85,00 | 21,20 € |
85,01 - 90,00 | 22,40 € |
90,01 - 95,00 | 23,60 € |
95,01 - 100,00 | 24,80 € |
100,01 - 105,00 | 26,00 € |
105,01 - 110,00 | 27,20 € |
110,01 - 115,00 | 28,40 € |
115,01 - 120,00 | 29,60 € |
120,01 - 125,00 | 30,80 € |
125,01 - 130,00 | 32,00 € |
130,01 - 135,00 | 33,20 € |
135,01 - 140,00 | 34,40 € |
140,01 - 145,00 | 35,60 € |
145,01 - 150,00 | 36,80 € |
Balné naša spoločnosť neúčtuje.
Približný čas dodania tovaru je uvedený pri jednotlivých produktoch.
Ceny sú uvedené s DPH.
Kupujúci, ktorý je podnikateľom, je povinný (kupujúcemu, ktorý je spotrebiteľom, je tento postup odporúčaný), aby bezprostredne pri dodaní prekontroloval spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky s firemným logom, poškodenie krabice) podľa priloženého prepravného listu. Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá nie je v zhode s kúpnou zmluvou tým, že zásielka je napr. neúplná alebo poškodená. Ak takto poškodenú zásielku kupujúci od prepravcu prevezme, je nevyhnutné poškodenie popísať v odovzdávacom protokole prepravcu.
V prípade, že poškodenie obsahu zásielky kupujúci zistí po jeho prevzatí, je nutné do 24 hodín informovať nás o tom na e-mailovej adrese liadrogeria02@gmail.com. Dodatočné reklamácie neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavujú spotrebiteľa práva vec reklamovať, dávajú však predávajúcemu možnosť preukázať, že sa nejedná o rozpor s kúpnou zmluvou.